Nu var det länge sen..

Oj oj oj,så mycket som snurrar i huvudet och så mycket att göra så jag har inte haft tid o skriva här!
Husletandet fortsätter, visning på ett hus den 25:e som verkar intressant, tyvärr så jobbar jag då och mäklaren hade tydligen semester till dagen innan visningen så jag har inte fått tag på han.. tänkte nämligen fråga om han kunde ha visningen 30 min längre så jag hinner komma och kolla! =)

Kollar även på lite tomter men det tar juh sån tid o bygga hus så jag vet inte.. Jag vill ha ett hus NU NU NU!!! =P

Våran inneboende/kompis har iaf köpt ett hus nu, inflyttning den 1:a Juli, tjoohoooo!
Då ska jag o älskling möblera om här i huset.. vi ska flytta ner vårat sovrum in där kompisen har bott så har vi allt nere på 1 plan.. Vårat sovrum ska nog bli Bio-rum och Vårat nuvarande Bio-rum/vardagsrum ska bli matsal !
Ska bli riktigt kul o få någon slags förändring iaf tills vi hittar vårat drömhus! =)

Nej nu ska jag ta o göra mej iordning.. ska klippa snart och sen ska jag in till mitt säljjobb och packa ihop lite grejjer.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: micke

ajdå.. känner igen det där.. är också frisör nämnligen! jo allt är fint =) hur mår du??

2008-06-18 @ 17:02:40
URL: http://miiicke.blogg.se/
Postat av: Maria

Linda: Detsamma min vän, hoppas du hade en underbar dag och att kvällen blir underbar!

2008-06-20 @ 23:18:34
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0