Min hemlighet är:

Japp så här står det till..
Jag o sambo letar hus.. vi hittade ett riktigt mysigt hus, när man tittade på det så såg det ut som ett vykort!
Det ligger sååå fint!

Vi var på visning, vi la ett bud, under utgångspriset, vi fick huset! Tjooohooo tänkte jag, men nähä..
Då var vi där i söndags.. Sambo kollade in på vinden.. MÖÖÖÖGEL!!! NEEEEJJJ, jävla skit!

Sambo blev supernegativ.. jag blev ledsen..

Men idag så ringde sambo till besiktningsmannen.. han villeveta mer om det här möglet.. om det går att fixa relativt billigt & lätt.. men besiktningsmannen hade inte tid just då o prata för han var ute på uppdrag..

Så i slutet av veckan så ska han gå igenom hela protokollet med sambo..

hoppas för guds skull att det inte är så farligt och att det går att fixa.. kanske kan vi få ännu bättre pris??

jag vill verkligen bo i det där huset!!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0