Midsommardagen

Hallå där... såg nu att jag förlorat en del läsare, inte så konstigt heller med tanke på att jag är SÄMST på att blogga nu för tiden.. Har skrivit det förut oxå jag vet, hehe!

igår var det midsommarafton.. Jag jobbade mellan 9-13 och sen bar det iväg till massa affärer för o handla..
handlade massa mat till kvällen och även en superfin vaxduk till bordet! =)

Har juh gjort en hel del inköp på sistonne så jag ska väl ta en dag o fota det.. Hemtex har juh 50%...  ;) hihihihi
Shopoholic-Linda... eller nä kanske inte men jag bara längtar till o få ett eget hus där jag och älskling kan starta ett nytt liv och där jag kan inreda med mina fina saker jag köpt! fast det får inte bli FÖR mycket saker men lite måste man juh ha annars blir det juh inte hemtrevligt!  =P

Iaf igår på midsommarafton så hade vi några kompisar här + 2 hundar... Mina katter höll sej borta hela kvällen, den ena i sin klätterställning och den andra bakom en gardin & den tredje var ute på äventyr...

Vi käkade gott och sen var alla trötta, så det blev en tidig kväll.

vad gjorde ni??????

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0