Kunde somna..

Japp jag kunde somna efter ett tag men nu på morgonen mår jag dåligt igen.. jag är hungrig men jag mår samtidigt illa och känner att jag inte vill äta nått..

Jag vill att min älskling ska komma hem nu.. Det gör ont i mitt hjärta, jag trodde aldrig att det skulle bli så här!

Idag är det husvisning oxå.. en husvisning jag har längtat efter, men jag har ingen lust att åka på den heller.. åka dit själv och känna att huset kanske är perfekt, men tänk om det inte blir nått hus nu för oss?

Och nu snart ska jag åka o klippa.. ingen lust med det heller, vill bara sitta hemma o vänta tills han kommer hem.. Har inte ens en aning om när han kommer men jag vill vara hemma då iaf!
Så in o klippa o sen snabbt hem igen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

oj det låter inte bra, hoppas att ni kan lösa allt

kram kram

2008-06-09 @ 14:03:31
Postat av: Lina

Du e sååå söt gumman!!!! Tack för allt du gör för mig!!! måste leka nån dag :D pöss påre hörs imöra

2008-06-09 @ 22:24:22
URL: http://linalajnen85.blogg.se/

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0