Husvisning

Tjoohooo, idag var vi på husvisning... 2 st.. Ett hus i Vänge & sen huset här ute där vi bor som vi verkligen vill ha.. men tyvärr så har han satt priset alldeles för högt!! Gaaalet! Och han som ska sälja lovade att säga till oss när mäklaren hade värderat huset, men han har inte sagt nått än, utan jag hittade huset ute på nätet, till salu... taskigt! :(

Iaf huset i vänge skrev vi intresseanmälan på! så på tisdag så kommer dom ringa o meddela hur många som är intresserade! =) Hoppas det inte är så många!

Imorgon är det visning igen på huset o jag vill verkligen åka ut o kolla igen. måste juh känna efter vad jag verkligen tycker om det.. o om omgivnigen o så.. ska höra med chefen om jag kan sluta 1 timme tidigare! kanske ha mindre lunch eller nått! *hoppas hoppas*

Ska även försöka hinna med semestersnack med chefen i veckan! Jag bara MÅSTE få semester när älsklingen har sin byggsemester, annars suger det juh rätt så hårt.. lär juh intesitta hemma själv när han inte är ledig o han lär juh inte vilja vara ledig  när jag inte är ledig...


Nu ska jag hoppa in i duschen, för jag håller på o smälter bort!
Vilken jäkla värme! man är inte van! haha!!


Byyye!

Kommentarer
Postat av: Pia

Här är en till som jagar hus fast på Åland. Blir 5e huset vi är intresserade av nu, och imorn gäller det!!!! :)Besvärligt med för höga priser..här är priserna höga med! Otroligt sjuka...Kolla på ÅLANDS husmarknad om du vill, www.fk.ax ...:) /Pia

2008-06-02 @ 17:25:27
URL: http://pipsans.blogg.se/

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0