Dåligt på o blogga

Sorry att jag varit så dålig på o blogga men jag har sååå mycket att göra...

Tokmycket på jobbet, hade kurs igår kväll, sen åkte jag  o köpte smyckesgrejjer så i helgen skajag tillverka lite smycken! =)

Budgivning på huset i vänge oxå.. vi vann inte.. vi hade satt maxgräns på 1. 750 000 kronor och det gick över det med endast 20 000 kr.. jag ville lägga ett till bud men det ville inte sambo.. =(
Aja det dyker väl upp nå hus snart hoppas jag för ett vettigt pris!

Haha sen måste jag berätta nått helt galet... Jag hade en kund idag, som bjöd ut mej på "dejt"! =P
När han stog i kassan och skulle betala så sa han: Du har inte lust o gå ut o ta en fika nån dag??
Då sa jag: Nää det går inte... Och så pekade jag på min förlovningsring! HAHAHAHA

Stackare!

Och om man säger så här, jag var inte direkt övertrevlig mot honom när jag klippte och han s hela tiden att jag skulle klippa mer o mer o mer.. trodde inte han blev nöjd ens..

Hehe så kan det gå!
 
Jag smälter bort för det är såå varmt!!

Nu måste jag ta mej nått o äta!

Bloggar mer när jga hinner!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe nämen vad trevligt! det är bara att njuta av den komplimangen! puss

2008-06-05 @ 10:39:14

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0