SHIT SHIT SHIT

HAHA snacka om att jag blev "livrädd" nyss...
Satt o mumsade på godis, kollade innehållsförtäckningen för jag ville se antal Kcal...
Jag dog nästan när jag såg detta:



1200 !!!!!! Kalorier !!! WHAAAATTTT???

Prata lite med min kompis Maria på msn och berättade det för henne.. Hon undrade om det verkligen stog KCAL och inte KJ ?? Det står KCAL sa jag...

Sen skickade hon en länk till Malaco Trulys Hemsida och visade att det inte alls kunde vara så många kalorier..
http://www.truly.nu/?lang_id=2&link_id=2&ingr_id=55#p5

Det visade sej att Malaco har gjort ett tryckfel... så det är 290 kcal o 1200 kJ...

Påsen kanske blir värd miljoner nu??? =P hahahahahah *skojja*

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0