Idag har jag...

... "overheadat" en bild på min vägg, min blivande sovrumsvägg, där jag ska ha min snart hemgjorda sänggavel ! =)
Bilden jag ska ha ovanför min sänggavel ser ut så här:


Jag klippte & klistrade i PAINT, haha!
Dom små blommorna ska vara helsvarta, dom stora ska få varsin färg, limegrön, knallrosa och en knallljusblå!
Dom stora ska även ha svarta konturer... Hoppas det kommer bli fint! =)

Jag har idag ritat av den med blyertspenna, imorgon ska jag nog börja måla! =D
Ska först åka in till stan o köpa mej en mdf eller spånskiva, skummadrass & nått fint tyg, ska försöka hinna göra min sängavel imorgon oxå nämligen! *Pysselgalning*

Tyvärr så kladdade blyertsen av sej lite här o var på den annars vitmålade väggen.. testade o sudda med suddgummi o det verkade fungera.. Hoppas jag får bort allt sen.. annars gäller det att inte ha nått ljus riktat mot den väggen, hahaha! =P

Jag har även hunnit göra en egen tavla.. inte så avanserat men den blev helt okej.. Jag använde samma färger som min väggmålning ska få ha sen!

Jag har semester nu.. dock endast i 2 veckor, men det är juh självklart bättre än inget.. Det var tänkt att vi skull ha åkt till Östersund i lördags.. kom vi iväg?? NEJ NEJ NEJ! =(
Sen sa vi att vi skulle åka idag.. Kom vi iväg dårå? NEJ NEJ NEJ! *suuur*
Förhoppningsvis kommer vi iväg senast onsdag! Blir borta kanske 4 dagar sen ska vi ner till GBG.. Kuligt att åka FRÅN Östersund NER TILL Göteborg !! ?? *Galet galet*
Vi skulle kunna ta GBG senare MEN vi har bara möjlighet att få sängplats hos sambos Moster fran till den 24:e Juli.. o vi hade väl iaf tänkt sova 2 nätter där...Aja vi får se.. imorgon år jag ett svar från sambo iaf hur vi ska göra!
Stackars mormor & morfar sitter uppe i östersund o väntar på att vi ska komma!

Nu ska jag gå o göra mej iordning o så ska jag gå o lägga mej!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0