Dålig på o uppdatera

Sorry att jag är så dålig på o skriva nu för tiden.. Har väl inga läsare kvar snart.. =(

idag var vi iaf på husvisning, ellerdet blev 2st för Mäklaren på det första huset rekomenderade oss att åka till hennes nästa visning. =P

men det andra huset var inget att ens tänka på.. bara driftkostnaden är på 60 000kr/månad!!!! **Galet**

Det första huset var supermysigt.. men om man säger så här, av dom hus jag varit på så var inte det här mitt favorithus..
Kanske berodde på att det regnade oxå, bem vet??

huset som vi var på väg o köpa förra veckan var nog mitt favorithus tror jag... det var underbart!
Men men jag får sluta tänka på det...

Nu kurrar magen och vi har inget att äta här hemma.. =(

hej så länge!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0