Magont

Dumma mage, jag mår inge bra! Mår illa! :(

Måste berätta om helgen..
I torsdags den 11/12 så fyllde älskling år, men vi firade honom i fredags o i lördags!
På fredagen kom min mamma, pappa och min bror med familj.. Vi fikade goda muffins som Emelie hade bakat! Tack! =)
Blev som lite "hej då"- fika oxå för min mamma o pappa drog till Tahiland sen på lördagen! Lyx!!

På lördagen så drog jag in till stan och köpte lite kakor, sen hem o började fixa med fika inför nästa sväng med folk som skulle komma.. det blev dock ändrade planer så vi körde på en middag ist.. 8 pers blev vi och det var hur god mat som helst!
Jag, Crulle och Linus handlade mat på Gränby C och drog hem till oss.. Sen lagde jag o Linus maten.. okej Linus gjorde mest för han är GRYM på kött!
Han marrinerade köttet och stekte det så det blev hur gott som helst! Så saftigt!! MUMS! =)
Efter den goa maten så blev det fika med goa muffins,kakor m.m..!

Maten bestod föreseten av: Fläskytterfilé (eller var det fläskinnerfilé??), skruvade friterade pommes, bea, sparris, stekta champinjoner, vitlöksbröd och sallad!

Söndagen blev det till o vila!

tack för en superbra helg!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: JENNA

okej, skrev inlogg + lösen i mejlfältet :)

2008-12-19 @ 14:48:38
URL: http://gucciime.blogg.se/

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0