***HoMe***

Hallå gott folk!

Idag har jag jobbat i 3 timmar och sen bar det av hem till S...
Där bjöds det på god mat och efterrätt! Mums!

Ska erkänna att jag var lite nervös inför maten då den är utländsk, var rädd att det skulle vara starkt men det var riktigt gott! Bra gjort S!!! =)

Vi satt o åt massa och sen åt vi massa snacks och tårta och så snacka vi massa gojja!  Kuligt!
Får bli flera gånger!! Alla från jobbet kunde inte haka på idag till henne så vi var bara 5 st men det gjorde inget för det var kul endå! Det är svårt att fixa ett datum då alla kan..

Nu ska jag ligga o kolla på tv o sova, jag är sjukt trött! ZZzzZzZZzzzZZ!! hehe

Tack för idag tjejer!

Puss hej!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0