Utmaning

Klädbutik: Gina Tricot, H&M, Vero Moda
Inredningsbutik: Hemtex, Ikea, HouseHold 
Godis:  Colaflaskor, sura nappar, skumbananer med chokladöverdag
Stad: Hmm, ingen aning
Dryck: Juice, Coca Cola, Sprite
Musik: Blandad kompott
Tv-serie: CSI, Bones, Weeds, Men In Trees
Film: Felon (Såg den igår, rekomenderas starkt)
Träning: Har inte tränat på typ 8 år... Ooppss... =/
Bakverk: Kladdkaka, Morotskaka, Cheesecake & bullar
Kaffe: Dricker inte kaffe


Jag har blivit utmanad av JENNA,  http://gucciime.blogg.se

Den som känner för det blir utmanad! =P

Kommentarer
Postat av: JENNA

:D

2008-08-19 @ 18:36:39
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sofie

hello! hörde nåt om Grönan på lördag! :) tyvärr så kan inte jag den här helgen, behöver få min lön på måndag innan jag kan roa mig igen :P kan ni inte nästa helg? jag ringer dig senare



kram

2008-08-20 @ 15:18:49

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0