Thun´s idag

Åååhhh idag ska vi till Thun´s!!!
Måste gå o väcka älskling snart för jag såg att dom stänger redan kl 14 !!!
Hoppas hoppas hoppas att jag hittar massa snygga kläder där och mina älsklingsbyxor!! =)
Måste juh a nått nytt att lägga in i nya garderoberna som förövrigt nästan är helt uppmonterade!
Bara dörrarna kvar nu o så ska jag spika några småspik på baksidan..

Jag behöver min lööööön! Jag fick juh alldeles för lite lön, typ 2000kr mindre än vad jag skulle ha! *galet*
Ska skicka sms till chefen o säga att nu måste han föra över mina pengar!
Sen har jag inte fått någon lön alls från mitt andra jobb.. suck!! =(
Ska ta o telefontracka han eller nått sen!

Nej nu är det dax o göra iordning lite frukost.. Blir frukost på sängen för Älsklingens del, LYX! Hehe

Puss o Heeeeej!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0