Så mycket att göra...

... Men så lite ork!
Jag skulle ha gjort masor idag egentligen.. men jag är så jäkla seg!!
Om ungefär en timme måste jag var inne i stan.. o innan dess skulle jag ha behövt göra minst 5 olika saker...
får se om jag kan göra ett par saker i eftermiddag ist.. men ett ärende måste jag hinna med o det är att komma till banken! Ska ta ut Niklas skattepengar! Och slösa dom på krimskrams!!! HHAHAHAHAHAHAHAHA!!

närå det ska jag absolut inte göra!! han ska få dom mär jag kommer hem ikväll!

nu ska jag slänga i mej lunch o dra mot stan!

vad ska ni göra??

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en rolig inbjudan till dig. Jag hittar inte din e-mail adress på sidan och undrar därför om du skulle kunna skicka den till mig? Hälsningar Martina, veckorevyn.com.

2008-08-21 @ 15:22:55
URL: http://w

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0