Reggaefestivalen

I fredags kväll spelade Sean Paul på festivalen, och Lee Perry!
Jag åkte hem från jobbet, gjorde iordning mej lite och sen bar det av till Lina, hemma hos Lina åt vi Pasta med  baconsås, mums och sen åkte vi till festivalen..
eller nä inte riktigt.. vi åkte hem till Niklas bror Markus först o hämtade upp han.. Sen skulle vi åka o parkera nånstans i Ulleråker-området.. Jag körde o körde o tillsut kom vi till ett ställe.. Men fan va med polisbilar det var där...
Iaf så parkerade vi och gick ur bilen...
Då kommer en tjock polis fram mot oss, det tog ungefär 10min för han att gå 10 meter, haha!
jag frågade om han visst om vi kunde stå där..
ÄR NI FRÅN POLISEN, ELLER?? - sa han..
Nej, det är vi inte... NÄ MEN DÅ FÅR NI INTE VARA HÄR!  bla bla bla

Så vi fick sätta oss i bilen o åka iväg.. parkerade på en personalparkering.. Gick ner mot festivalområdet.. man hörde musiken bradär men scenen låg superlångt bort så man såg inte så mycket, hehe..
Fan att man inte är rik så man kunde ha betalat o gått in ist..

Sen hände lite mer men jag orkar inte skriva mer, hehe, sorry...

Aja iaf så var kvällen trevlig, lite katt var det men det var kul endå!

På väg hem så åkte vi till Statoil och tankade o köpte Fransk Hot Dog..

HAHAHAHA , Lina gjorde helikoptern med korven och när hon skulle äta så åkte korven in o ut or brödet...
HAHA en korv som gör helikoptern och penetrerar! =P

Killen i kassan tyckte oxå att det var kul..
- Det där såg juh fräsht ut sa han.. Hahaha!

Nästa år ska jag se till o ha sparat pengar så jag kan gå in på festivalområdet och stå NÄRA scenen! =)


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0