Happyyyyy

Guuu vad skönt! Jag blev ledig igår och idag!!! =) Lite extra semester skadar juh aldrig! Hehe
Men om man säger så här.. om chefen ändå hade låtit mej ha 3 veckor på direkten så hade det varit ännu bättre! för då hade vi kunnat planera för en resa eller nått sånt kul! Nu blev det lite konstigt.. Var juh ledig mån,tis & sen jobbade jag onsdag och så ledig tors & fre.. aja jag ska inte klaga, för ledig blev jag juh iaf så igår kunde vi åka o bada i Siggerforasjön, sen åkte vi till Ikea och köpte garderober! Mysig dag helt enkelt! =)

Idag har jag mest bara suttit i en bil.. Hängde på Älskling till Esilstuna för han skulle lämna sin 4-hjuling där... Det var segt, skitlångt dit juh!! Och jag tyckte att när vi ändå var där så kunde vi gå på Parkens Zoo.. Men då hade han lovat några polare att dom skulle ut o åka Cross o så..

Ikväll ska vi börja bygga ihop garderoberna iaf, fortsätter med det imorgon bitti o sen under dagen ska vi ta en sväng till Thun´s! Skitlänge sen jag var där! Och dom ska tydligen ha Vero Moda-kläder där! Hoppas att dom har mina älsklingsbyxor, som är slut överallt!!!

Sen på lördag kväll blir det till o tömma gamla garderoben och byrå o rensa bland kläderna o sen sortera in allt i dom nya garderoberna!!! Tjoohooo!!! =)

Så jag har fullt upp med andra ord!

Nu har jag precis mumsat pizza så nu är jag proppmätt! Ska nog ta o surfa runt lite o sen ska jag gå upp o kika på "Bert"-serien eller "Ebba & Didrik"-serien! Ebba & Didrik har jag för mej var skitbra, har nått svagt minne av det sen man var "liten"!! Bert funkar juh alltid, haha han är juh bara fööör kul! =P

Hej så länge!!

Föresten, måste juh slänga upp bilder från Göteborg oxå... Det kommer.. Måste bara förminska bilderna lite så det inte går så segt o ladda upp dom här!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0