Dildon knullar vägen håårt

Haha måste bara berätta vad jag såg idag.. (om jag inte såg i syne)

var på väg hem och gissa vad som låg i vägkanten??

En DILDO!!!

Hahahaha jag garva sååå hårt!! satt o prata med mamma på i tele samtidigt o hon undra vad jag garva åt..

HAHAHAHA det ligger en DILDO på vägen, sa jag!!  =P

Helt galet!!!

Jag hade juh inte min kamera med mej så jag tänkte att jag skulle åka hem o hämta den o sen åka tillbaa o fota den..
Kommer hem, tar kameran o sticker iväg...
Jag kör o kör o kör.. men hittar den inte!!! =(

Måste vart nån kåt jävel som stannat o tagit den, blääää!!! HAHAHAH

Det cyklar ganska många med campingpackning längst den vägen så nån stackars brud har nog tappat den...
Eller så var det kanske nån som hade lite mys i bilen och hade fönstret öppet!

Eller vad tror ni??? Hehe

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0