Snuvig

Hemkommen från en fullspäckad dag med jobb o synundersökning m.m.m.m..
Nu här sist var jag på massage o det behövdes kan jag lova, fyyy tusan vad hård jag var!
Och vad ont det gör.. Superskönt med massage alltså!

Innan jag åkte så hjälpte jag en kompis med o göra ljusa slingor, blev mycket bättre än jag hade trott, hon var nämligen rätt så rödhårig o det är svårt o få en schysst ljus färg då, men det blev bra tycker jag!  =)

Synundersökningen... Ja, jag behöver glasögon.. har inge superfel på ögonen men lite och hon tyckte att jag borde ha glasögon spec. eftersom jag såg så mycket bättre när jag fick prova glasögon! Vilken skillnad alltså, ska bli så skönt o kunna se allt klart o inte suddigt!
men fan va dyrt det är med brillor, iaf där jag var o gjorde undersökningen.. men jag har hört att man kan få ut "receptet" så kan man köpa brillor någon annanstans.. jag har hittat ett ställe som har erbjudande "Ta 2 betala för 1" så där ska jag kika i helgen tänkte jag!

Nu ska jag värma på lite mat åt älskling som ligger uppe i sängen redan o är snuvig.. jag är oxå snuvig! USCH!

Hur har eran dag sett ut?


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0