Persona

Glömde berätta att idag fick jag hem min P-dator! =)

Jag hade bestämt mej för o sluta med p-piller för jag mår inte bra av dom, såg då efter lite sökande på internet att det fanns en dator som man ka anv... så slipper man alla dessa konstgjorda hormoner!

Det jobbiga nu är juh att man måste ha slutat med p-pillerna och vänta tills mensen är regelbunden..
Så i ca 2 månader blir det till o köra med "gummi".. usch usch usch!!
(superbra om man "ligger" runt men med ett stabilt förhållande på 6½år så är det ingen höjdare)
Men nu har jag iaf hittat den "perfekta" kondomen, haha! =)
RFSU Royal heter den!

Längtar iaf tills man kan börja med datorn!

Info om Persona P-dator finns på: www.persona.info/se

Om någon är intresserad av en, så vet jag en som vill sälja sin för 500kr + porto (ca 20kr)
Den kostar ny ca 1500kr och måste beställas från england...

Nu ska jag gå upp o kolla på "100 höjdare" på kanal5

God Natt!

image116

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0