Oj, missade skriva igår =P

Igår så var jag mest hemma, min älskling och min kompis Crulle meckade med min bil, dom bytte dämpare och hjullager så nu är min bil hel o går bra! =) TACK TACK!!!

( Kommer ett par bilder från meckandet sen i kväll )

På eftermiddagen så åkte vi in till MAX o käkade, o sen blev det en snabbis till bilträffen..

Sen kom vi hem o kollade på film: Benknäckargänget (?)
Har sett den förut men kom typ inte ihåg hur den var men den var helt okej, fast jag somnade i slutet, var sååå trött!

Idag är jag så förväntansfull, min älskling ska prata med sin chef om ett hus som dom håller på o renoverar..
Han ska fråga hur mycket han kan tänka sej att sälja huset för till oss i det skick det är nu..
Hoppas hoppas hoppas att vi kanske kan få det för MAX 1.5 milj, fast vi har väl sån otur så han ska ha massa mer! =(

Tog ett par kort på det huset igår, ev. så slänger jag upp bilder ikväll..

Det var iaf helt perfekt, lagom stort, eller iofs, ett rum till hade inte skadat.. Det är bra planlösning, mysig tomt med skogen bakom huset, ÅÅHHH det skulle bara vara sååå perfekt!!! SNÄLLA låt oss få det billigt! =)

Nu ska jag åka o jobba snart!

Ha en underbar dag!

HUR SÅG ERAN HELG UT???

Kommentarer
Postat av: Carro

tack så mycket :D

2008-04-28 @ 14:06:58
URL: http://carr0s.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0