Min dag idag:



* Vaknade kl 7:15
* Åkte med brumbrum-bilen in till jobbet kl 8:30
* Promenerade till jobbet från parkeringen 8:50
* Kom in på jobbet kl 9:03
* Hade 3 kunder
* Gick iväg på stan på lunchen och träffade mamma på Specsavers
* Beställde 2 par glasögon
* Sprang till banken o satte in pengar
* Tillbaka till jobbet, 15 min extra lång lunch
* Hade en till kund
* Lina köpte med lunch till mej, sallad idag igen *Mums*
* Lite mer kunder
* Slutade jobba kl 18
* Gick o solade o blev en kräfta i ansiktet
* Tillbaka till jobbet för o hämta min vattenflaska o tänkte ta sällskap till bilen med Lina
* Kom på att Lina inte ens skulle hem efter jobbet utan åka uppåt i landet med tåg
* Gick till bilen, känner att det rinner vatten på mina byxor
* Min vattenflaska var inte stängd så den läkte ut i hela min väska (läs Påse) *GAH*
* mina mobiler, kamera m.m.. hade fått vatten på sej, en mobil är död.
* Kom hem käkade lite
* Duschade
* Kollade på "Men in trees"

Och nu ska jag gå upp o kika på tv o sova tror jag, kollar älskling på nått dåligt program så går jag ner o kollar på "Barnmorskorna" på datan!

God Natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Lina

men gumman då!!! stackars dina mobiler å din påse å sist men inte minst cameran!!! varför gör du så för+?? ;) syns imöra stumpan. hoppas grönsakerna smaka göttans!!! KRAM!!!!

2008-04-24 @ 22:52:39
URL: http://linalajnen85.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0