Matglad

usch det här känns inte bra alls.. jag tycker att jag äter o äter hela tiden.. =(
iaf idag.. får panik när jag har sånna här dagar! vill inte gå upp i vikt men jag kan inte sluta äta heller, träna har jag inte tid eller ork med men jag skulle gärna vilja ha en "Orbitreck" (stavas??) men jag vet hur det brukar bli när man har träningsmaskin hemma.. man använder den i ett par veckor o sen står den bara där! haha

Idag var det ganska lugnt på jobbet vilket jag tycker vara skönt, måndagar är alltid trögast o då är det bra olm det inte är knökfullt på jobbet!

Imorgon ska jag ringa banken o boka in en tid, vi ska kolla hur mycket vi får i lånelöfte.. När vi fått lånelöfte ska vi snacka med byggchefen! *längtar*

Imorgon ska jag även vara lite hårmodell på jobbet, vi ska få "lära" oss vårat "nya" färgmärke..
Ska bli skönt o bli kvitt min utväxt! =)

Nu ska jag gå o duscha o sen hoppa i säng, kom precis ner från sängen efter at ha sett "Nytt Läge" på TV3, det är superbra!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Linda: Tack vännen! Vad snäll du är. Såg eller har inte hört att du har ringt, såg det efter vi hade käkat. Du är så snäll såååå :) Hoppas du mår bra, läste att du inte var tipp topp! Kom in på msn vettja :) KRAM!

2008-04-07 @ 22:22:17
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0