Mannafrutti

God Morgon God morgon!!

Vaknade såå tidigt, kl: 6:55!! Galet! Jag behöööver sova!
Hoppas på en längre sömn inatt!

Idag blir det en del att göra iaf, nu har jag precis ätit frulle, ska tömma diskmaskinen, fylla på diskmaskinen, fylla på tvättmaskinen, klä på mej, åka in till stan, leta upp en optiker, tydligen fanns det nått som heter Specsavers (STAVA?) dom har iaf erbjudande, Ta 2 betala för 1, så om jag behöver glasögon så ska jagköpa där så man har man 2 glasögon att variera med! =)

Skulle gärna velat Scrappat idag men kommer inte hinna det.. efter optikern blir det nog en runda på stan & på gränby med mamma skulel jag tro!

Sen ska jag hem och städa, äta mat o sen blir det till o vila!
Men det kommer säkert bli filmkväll med kompisar som vanligt! =P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj, det var minst sagt tidigt! Jag vaknade nyss och klockan är snart elva :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-12 @ 10:44:29

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0