Lite mer shopping

Helt gaaalen har man varit i ett par dagar, shoppinggalen!! Nu blir det shoppingförbud för min del, måste spara pengar!  =)

 Panelgardiner, köpte 2 pkt (4 gardiner), dom är inte i tyg utan i typ papp eller något.. Kommer bli supersnygga i vardagsrum i framtida hus! Fast jag ska nog använda dom i vårat sovrum nu, för det dröjer ett tag innan vi bygger huset.

 Rosa & gröna servettringar från Himla
 2 st knallgröna kökshanddukar, Himla

 Grå, mörgröna & Gula servettringar, Himla

 Blå duk & blå servettringar, Himla (dom är mörkare blå i verkligheten)

Servettringarna var såå billiga, endast 1kr !!! styck, helt galet!

Eftersom jag verkligen diggade dom vita ljuslyktorna så köpte jag svart/bruna oxå! =)



Nu blir det jobb, jobb & jobb.. Sen ska jag äntligen få träffa Maria!! Wiiii! =)
Vi ska mumsa god mat, åka till Röda Korset o sen lite andra affärer!
Idag får jag ha älsklingens bil, den är så skön o köra.. Min bil är så skruttig tycker jag, haha!
Älskling är såå rädd om bilen, haromdagen när jag var o körde den så ringde jag honom bara för o se o han hade vaknat o så.. Då sa han att han satte hjärtat i halsgropen när han såg att det var jag som ringde för han trodde att något hade hänt bilen, haha! Han är rädd att jag ska parkera så den får dörruppslag, att jag ska kantstöta hans fälgar eller att jag ska bli påkörd.. Jag har blivit påkörd 2ggr med min bil.. Hehe!
Men jag parkerar alltid längst bort eller på dubbla rutor med hans bil, fickparkerar jag så står jag typ en halv meter från trottoarkanten så det är ingen fara, hihi! =P

Nä nu måste jag göra mej iordning!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

vart köpte du gardinerna?:)påminner om våra:)

2008-04-01 @ 11:03:59
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Anonym

gardinerna såg fina ut

2008-04-01 @ 11:59:30
URL: http://daloatf.blogg.se
Postat av: Maria

jag älskar dina gardiner (: skrev om de på bloggen, låna din bild och länkade till dig! TACK för idag, supertrevligt. KRAM!

2008-04-01 @ 22:28:49
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0