Huvudvärk

Startade dagen med o ta Alvedon.. Tog även en allergitablett för o se om min syn blir bättre, alltså det har kliat i dom o svidit o jag tycker jag ser dåligt.. Ska noog göra en synundersökning i helgen oxå, för jag provade min sambos brors glasögon som bara har liite styrka och jag såg helt perfekt med dom! stor skillad var det med och utan gasögonen..

Igår blev det en lång dag!
Jobbade o sen var det färgkurs, jag var hårmodell och det var även andra Linda på jobbet. =P

Det blev superfint men ja är lite ovan, hehe!
Här ser ni lite av färgen:



Kom hem runt 22 och jag hade längtat efter älsklingen men han sov som en stock.. Så jag fick krama o pussa på han lite försiktigt, hihi!

Nu är det dax o göra sej iordning, får nog starta lite tidigare hemmifrån idag, det snöar juh!
Och jag har bara sommardäck på bilen.. hhmm.. får se om jag kommer fram till jobbet!

Bye!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0