Home sweet Home

Äntligen hemma!
Huvudvärk idag med, som vanligt! Jag ska åka in till stan imorgon o försöka få en tid för synundersökning.. orkar inte vänta tills på tisdag!

Rätt mycket på jobbet idag ,med en del roliga kunder oxå!  =)

Fast jag känner mej som en klagmoster, men jag kan inte rå för att mitt huvud känns som det ska sprängas o att jag ska svimma 10ggr om dagen.. vill ha ett slut på det här nu!!

Gick nog halva dagen o sa: Jag dör, jag dör, jag dör.. Haha störd man är men jag mår riktigt kasst!

Ska bli så otroligt skönt med helg, men har en delo göra iaf, STÄDA ligger högt på listan, ser ut som jag vet inte vad här hemma!   =(    *Hemskt*

Nu ska jag se om det finns nått o äta o sen blir det till o natta kudde, elelr nä inte sova riktigt än men iaf lägga mej i sängen o vila!

Skriver kanske nå mer senare!

Bye Bye!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0