Helvetes-dag

Okej nu har jag iaf lugnat ner mej...

Japp min dröm var nästan sann.. Dock var det inte fullbokat med långa behandlingar på för kort tid, men fullt av kunder var det!

Jä*la skitkund hade jag.. jag klipper o klipper o klipper o när jag typ är klar så säger han:
"Det är lite långt, kan du ta mer?" *GAAAAHHH* Fuck you, hata hata hata!!

Japp så det var juh bara till o klippa mer, 20 min sen blev jag så min kund efter fick vänta 20 min o kunden efter det likaså.. Jag skakade, så sur o irriterad var jag!
Sen så hade jag iaf en liten lucka så jag kom ikapp ... men då var jag så jäkla slut i kroppen o huvudet så jag ville bara gå o dö!!! =(

Sååå skönt när dagen äntligen var slut! Då gick jag hem i solen o njöt!

Jag trodde jag skulle jobba imorgon.. hade satt upp mej på listan men jag var borttagen så jaf antar att jag inte ska jobba iaf, o tur va väl det för imorgon är en fullspäckad dag! Ska på husvisning o sen på 25-års "lunch", älsklingens bror som fyller 25!

Nu ska jag nog ta ett glas jordgubbssaft o mina jordgubbar o gå upp o lägga mej!

Hur har eran dag sett ut? bättre än min hoppas jag! Hehe

God Natt!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0