Good morning Sunshines

Sol idag igen!!!  Wiiiiii!!! =)
Idag ska jag lämna tillbaka dom glasögon jag lånade hem igår, har fortfarande inte kunnat bestämt mej!
Får prova dom på jobbet så får vi ses vad dom andra tycker...
Igår så diggade jag verkligen dom gröna men efter att ha sett mej på kort med dom så vet jag inte... Dom såg inte alls lika snygga ut då.. Sen kan jag inte välja om jag vill ha dom smala bruna eller dom som är lite större.. *GAH*

Jag o sambo har bestämt att vi ska börja gå ut o gå, varje dag tycker sambo men jag tror att vi kommer ledsna efter ett tag då, men kanske 4 dagar i veckan eller nått, ska försöka bli av med mitt "beroende" av godis o sånt oxå, min absoluta favorit är Naturgodis, yougurtdoppade bananer & kokostoppar o sen älskar jag Delicatobollar!
MEN jag måste verkligen dra ner på det, men alltid när jag äter lunch / middag så måste jag ha nått sött efter för jag mår så illa.. Får försöka att bara ta tuggummi efteråt.. kommer bli svårt men..

Så med raska promenader & lite bättre mat så kanske man kan få gå ner dom 6-7 kilo som jag vill få bort!!??
Jag anser mej inte som "stor" men jag vill iaf få lite fastare kropp!

Nej nu måste jag sluta!

ha en underbar solig dag!! Och glöm inte skriva kommentarer!!! =)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag måste och börja med lite bättre vanor, men det är svårt :P

2008-04-23 @ 14:43:38
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: M

Hallu =) sitter på jobbet fortfarande, sen ska jag handla lite mat och hämta lillen. så det blir bara lugnt o skönt sen =) vad ska du hitta på?

2008-04-23 @ 15:35:01
URL: http://miiicke.blogg.se
Postat av: Sofie

Gumman om du vill tappa några kilo, skippa kolhydrater som pasta, ris o bröd. o socker såklart =) det funkar skitbra men är ganska jobbigt tycker jag, man måste käka så mkt sallad till maten för att bli mätt :P

Glöm inte att du är fin som du är =))

Puss puss

2008-04-23 @ 20:24:32

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0