God Morgon!

Ännu en dag med härligt solsken ute! =)
Hoppas det här håller i sej nu till sista april så man kan kolla på forsränningen, picknicka i slottsbacken och sen grilla ute!
Jag har typ inte festat på 6 månader eller nått, kanske mer så jag hoppas att jag är på festhumör då iaf! hehe * nästan blivit nykterist*  =P

Idag ska man jobba o så måste jag åka in till optikern o lämna tillbaka glasögonen o kika på lite andra bågar!
Skulel ha gjort det efter jobbet igår men såklrt så stängde alla optiker kl 18.. *gggrrr*

Inatt drömde jag en mardröm, kommer inte ihåg så mycket men jag vet att typ jorden (eller om det var bara Uppsala) skulle sprängas o jag fick inte ta med mina katter..Hittade dom inte ens, men tillslut så hittade jag dom och jag gömde dom i bagageluckan på bilen.. sen vaknade jag en stund såklart så jag fick aldrig veta vad som hände.. låter inte som en mardröm kanske men mina katter är mitt allt så för mej var det en mardröm! Hehe

Idag är det jobb so försäljare som gäller, ska runt till salonger o sälja lite frisörgrejjer! Det tycker jag är superkul, men jag väntar på att få åka till någon annan stad för här i uppsala har jag varit nu sen i oktober och det känns som om jag varit på alla salonger, både 1 o 2 gånger eller mer... Men idag ska jag försöka köra runt på lite smågator igen o leta salonger o ev. åka ut utaför stan o leta lite!

Nu måste jag snart åka!

Ha en bra dag & vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0