God kväll

Var hos optikern idag oxå.. Skulle boka in en synundersökning.. Kan ju bara tisdagar & torsdagar eller helger, fanns inget  i helgen!! *gggrrr* så jag få snällt vänta tills på tisdag.. funderar på o gå imorgon på lunchen o testa om det finns någon tid nere på stan.. om det är lugnt på jobbet, jag vill få ett svar NU om jag behöver glasögon! Men jag tror jag behöver det med tanke på att jag såg SÅ mycket bättre med sambons brors glasögon..

Hhmm undrar hur man ser ut i glasögon?
Kanske blir skitsnygg! =)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen o sen gå o lägga mej o titta på tv, hoppas man somnar fort så man kanske kan få vakna utvilad imorgon!

Jag vill ha HELG!!

hej & God Natt!

image56


Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du kommer fortsätta vara en babe även med glasögon! =)

2008-04-11 @ 10:19:34

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0