Framtida sovrum

Den här sängen vill jag ha, den kommer från Boconcept:

image102

Sen ska jag ha en svart ljuskrona i taket har köpt en på Hemtex, som nästan ser ut så här:

image103
Sen lampor på nattduksborden blir nån av dom här 2, köpta på Hemtex:
(Eller så blir det enkla svarta spotlights som vi sätter på väggen)

image104

Sen blir det Lotuslyktor:

image105

Svart golv vill jag ha:

image106

Sen vill jag ha vita tapeter & en svart medaljongmönstrad fondtapet bakom sängen!

Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Danne med ett vinnande leende

snyggt men medaljongtapet börjar gå ut i mode nu, så va lite försiktig med det. du ska fråga mig om saker, jag är bäst på inredning.
Men annars så va allt riktigt fint.

2008-04-14 @ 22:19:20
URL: http://danneblogger.blogspot.com

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0