Dagen före Valborg

Hej Hej Hallå!!

Nu är man hemkommen o helt slut i kroppen, är glad att jag inte jobbade på salongen idag för då had jag nog avlidit, hörde nämligen att det var helt fullproppat med kunder o att en av tjejerna hade 17 klippningar + en behandling!! Helt gaaaalet!!

Jag har jobbat som försäljare idag så jag har åkt runt med lite produkter o så, sen blev det till o fixa lite inför imorgon.. Burit mååånga kassar kan jag lova så mina axlar gör ooont! Men men det går över!

Imorgon ska jag nog in till stan runt kl 10 om jag är vaken o så, annas väntar jag på sambo som slutar kl 13..
men om jag åker in vid 10 så blir det med buss o en "viss blå kasse" i handen o i den blåa påsen finns det lite mums... Hoppas det är mums iaf för sist jag drack var nog för typ 6 månader sen eller nått, kanske mer t.o.m o då mådde jag inge vidare.. Ska då slå mej ner på en filt i slottsbacken o träffa Malin,köpa med mej nått gott att äta oxå...
Sen iaf vid kl 15;30 ska vi till några kompisar o grilla o ha trevligt, sen blir det nog taxi hem på natten skulle jag tro!
Vi ska grilla Flintastek o ha skruvade pommes till o bea! MUMS!!

Hur ska ni fira  sista april??

Kommentarer
Postat av: Danne med ett vinnande leende

hehe var det när vi drack?

2008-04-29 @ 23:38:35
URL: http://danneblogger.blogspot.com
Postat av: Danne med ett vinnande leende

jag ska ner å kolla på båtarna sen ska jag hem å festa sen upp till martin å grilla sen fest någon stans. D

2008-04-29 @ 23:40:03
URL: http://danneblogger.blogspot.com

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0