Braig dag idag

Ja idag var det en bra dag! Ganska mycket på jobbet var det men endå så gick allt superbra! Ingen direkt stress fast jag blev sen med en kund så min andra kund fick vänta i 15-20min, men det gjorde henne inget och hon var supertrevlig! Samtidigt som hon var o klippte sig hos mej så hade hon lämnat in sin vovve på klippning på en hundsalong! =) *Sweet*

Stackars Lina på jobbet var sjukling och fick bege sej hemmåt kl 15... Krya på dej gumman, vi får ta en fika en annan dag!

Nu ska jag ta o titta på Men in Trees på TV3 o sen ska jag hoppa in duschen fö jag stinker solarium, bläää! HAHA

Hörs sen då!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Lina :D

vi köra en fika till veckan tycker ja gumman :D

2008-04-18 @ 21:00:18
URL: http://linalajnen85.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0