Barnvakt

Var lite barnvakt nyss, åt brors barn! Dom är bara sååå söta! =)
Vi satt o kollade på fiskarna i akvariet och klappade ena katten och snurrade på min frisörstol o så åt dom "Mannakvick", det tyckte dom var supergott och ville ha mer mer & MER! Hahaha!!
Så nu vet man va bror kommer få köpa hem nästa gång dom åker till affären! =P

Var på synundersökning, va inge större fel på mina ögon vad hon kunde se, 0.25 eller vad hon sa..
Men jag var tydligen VÄLDIGT trött i ögonen.. jahapp, o jag frågade då vad man kan göra åt trötta ögon.. Ingenting sa hon.. men jag ska på ytterligare undersökning på torsdag, då skulle dom mäta med några anda maskiner än dom hon hade idag..

Sen blev det MAX med mamma, Friscomål fick det bli, mums!
Så nu är man mätt o belåten!

Ikväll blir det nog film och så ska jag dippa blomkål & morötter! Det var länge sen!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0