4 brillor att ta hem

Här nedanför ser ni 4 olika brillor (ganska så lika varandra)

Fick ta hem dom från Optikern och testa hemma! =)

Fastnade för dom från "Madarina Duck" men jag funderar på o köpa från ett ställe där man får 2 för 1 ist..
Får se på mån/tisdag om jag hittar några snygga!

Tydligen enligt Synsam så ska jag ha nå spec. glas som heter easy View men enligt en annan optiker som har jobbat på Synsam så är det inte så stor skillnad mellan dom glasen o enkelslipade glas.. hon hade själv bytt till enkelslipade från dom där Easy View...

Vilka tycker ni är snyggast? Svårt o säga kanske iofs nä jag inte har dom på mej..

Kommentarer
Postat av: M

vilken lyx =) låter inte helt fel. vad blir det för film ikväll?

2008-04-19 @ 19:28:57
URL: http://miiicke.blogg.se
Postat av: Linda

Ha en superhelg du me så ses vi på jobbet at monday :) kraam

2008-04-19 @ 19:49:25
URL: http://lindamotlivet.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0